Co2 Mass Fraction Min
Co2 Mass Fraction-min
Masot Mass Fraction-min
N2 Mass Fraction-min
O2 Mass Fraction-min
Pathline-min
Pressure-min
Temperature-min
Velocity Vector-min
Velocity-min
Co2 Mass Fraction MinMasot Mass Fraction MinN2 Mass Fraction MinO2 Mass Fraction MinPathline MinPressure MinTemperature MinVelocity Vector MinVelocity Min

جزئیات پروژه

عنوان: احتراق توربین گازی

نوع پروژه: احتراق

ماژول: species transport (انتقال گونه)

زمان انجام: 3 هفته

هزینه: یک ملیون تومان

توضیحات پروژه

در بیست سال گذشته، افزایش چشم گیری در استفاده از توربین های گازی در صنایع مختلف، نیروگاها، هواپیماها و راکت ها رخ داده است. بازده توربین ها مستقیما بر روی مصرف سوخت تاثیر گذار است و افزیش بازده هزینه ها را به شدت کاهش می دهد. توربین گازی از بخش های مختلفی از جمله: ورودی هوا، کمپرسور برای افزایش فشار هوا، محفظه احتراق که در آن سوخت و هوا ترکیب شده و اشتعال صورت می گیرد، توربین برای استخراج انرژی و در آخر خروجی گازها، تشکیل شده است. برای افزایش بازده توربین های گازی ما باید تک تک اجزا و قسمت ها را بررسی کنیم. احتراق در محفظه یکی از مهمترین بخش ها در توربین گازی است. جریان درون محفظه احتراق شامل واکنش شیمیای نیز هست. بنابراین طراحی محفظه احترق بسیار مهم است. آنالیز دینامیک سیلات محاسباتی محفظه احتراق کاملا ضروری است و به ما کمک می کند نحوه احتراق و الگو های جریان را بتوانیم بررسی کنیم. نتایج شبیه سازی ها هزینه ساخت را کاهش خواهد و با افزایش بازده می توانیم به محیط زیست سالم تر کمکم کنیم.

logo-samandehi
جست‌وجو